Bedrijf/instelling

NAAM Koen Hazewinkel
WEBSITE http://koenhazewinkel.org
FUNCTIE Onafhankelijk strategie adviseur
NEVENFUNCTIES

 

 

 

 

 

  • Kerndocent en programma directeur EFMI
  • Mede-oprichter vibrant-thinking.org

Expert op het gebied van:

DOMEIN Strategische keuzes, Positionering en Merkenbouwen
KORTE BESCHRIJVING

 

 

 

 

 

Meer dan twintig jaar ervaring met vraagstukken van Strategie, Organisatieontwikkeling en Leiderschap. Verder veel kennis en ervaring binnen de levensmiddelensector maar daarnaast ook actief in andere branches.

Zicht op vele geografische markten binnen Europa en daarbuiten.

Verbonden aan de universitaire wereld. Na Universiteit Nyenrode en Cornell University nu als kerndocent verbonden aan de EFMI Business School.

KENNISGEBIEDEN

 

 

 

 

 

 

 

  • Strategie
  • Organisatie
  • Leiderschap
  • Levensmiddelensector
  • Inzicht in markt

Koen Hazewinkel

“De roep om merken in vers speelt in alle vers sectoren. Een begrijpelijke wens want een sterk merk leidt tot onderscheid, voorkeur en loyaliteit. Echter een sterk merk komt niet vanzelf. Het kost moeite, tijd en geld en begint bij merkbaar onderscheid. Dus weet waar je aan begint. Of zoals een Chinese monnik ooit zei:  "The road to Enlightment is long and tiring. So bring food and clean underwear."”